Lisamenüü

Selver Selver

Müügitingimused

 

Kulinaaria OÜ e-poe müügitingimused

Seisuga 20.06.2018 

 

  1. ÜLDSÄTTED

 

  1. Käesolevad Kulinaaria OÜ (edaspidi: müüja) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Selveri Köögist ostmisel internetiaadressilt https://tellimine.selver.ee (edaspidi: Selveri Köök). Toodete müüja on Kulinaaria OÜ, aadress Taevakivi 7, Tallinn 13619, registrikood 12304610, tel 602 4800, e-posti aadress tellimused@kulinaariatoit.ee. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Selveri Köögist toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
  2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://tellimine.selver.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
  3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
  4. Klient nõustub Selveri Köögist tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
  5. Selveri Köögi veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
  6. Tellimus tuleb esitada hiljemalt kella 12.00-ks 2 tööpäeva enne tellimuse kätte saamist. Näiteks soovides tellimust kätte saada laupäeval, tuleb tellimus esitada hiljemalt neljapäeval.
  7. Tootmismahu täitumisel on müüjal õigus peatada tellimuste vastuvõtmine.
  8. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
  9. Selveri Köögi toodete puhul on tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu ei ole kliendil õigust sõlmitud lepingust taganeda (vastavalt VÕS § 53 lg 4 punktile 4), väljaarvatud punktis 2.10 toodud juhul.
  10. Selveri Köögi klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post tellimused@kulinaariatoit.ee, tel 602 4800.

 

  1. TELLIMUSE ESITAMINE JA PARTNERKAARDI BOONUSPUNKTID

 

  1. Tellimuse vormistamiseks valib klient välja soovitud tooted ja kogused.
  2. Partnerkaardi omanikel on tellimuse eest kohe tasudes võimalik boonuspunktide kogumiseks sisse logida Partnerkaardi Iseteenindusse. Tasudes tellimuse eest kaupluses koha peal on boonuspunktide kogumiseks vajalik esitada Partnerkaart enne tasumist.
  3. Partnerkaardi boonuspunktid tellimuselt laekuvad kliendi Partnerkaardi kontole toodete kättesaamisele järgneval päeval. Partnerkaardi boonuspunkte saab tasumiseks kasutada ainult tellitud toodete eest tasudes kaupluses koha peal. Partnerkaardi programmi tingimustega saab tutvuda siin: https://www.partnerkaart.ee/et/partnerprogrammi-tingimused.
  4. Klient läheb „Minu ostukorv“ alla ja valib makse- ja tellimuse kättesaamise viisi: kas kättesaamine kauplusest või kulleriga. Juhul, kui tellimus toimetatakse kätte kulleriga või kui klient tellib pagaritooteid (kringlid, pitsad, ampsud), siis toimub tasumine ainult ettemaksuna.
  5. Klient sisestab oma ees- ja perekonnanime, e-posti aadressi ja telefoninumbri ning postiaadressi juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks.
  6. Klient kontrollib, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile ning tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Müüja saadab e-posti teel kliendile makse kohta kinnituse. Kui klient e-posti teel kinnitust ei saanud, tuleb kinnituse saamiseks helistada telefonil 602 4800.
  7. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  8. Müüja saadab e-posti teel kliendile tellimuskinnituse koos tellimuse numbriga.
  9. Müüja alustab tellimuse täitmist, kui klient on tellimuse kinnitanud.
  10. Kui klient soovib kinnitatud tellimusest taganeda, siis saab seda teha kuni 3 (kolm) päeva enne tellimuse täitmise tähtaega, esitades Selveri Köögile vastavasisulise kirjaliku avalduse. Müüja tagastab raha 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Tagasimakse tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti. Hilisemal tellimusest taganemisel ei ole müüjal kohustust raha tagastada.
  11. Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub asendustooteid. Täitmata tellimuse maksumus tagastatakse 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti, välja arvatud juhul, kui pooled ei lepi kokku teisiti.
  12. Toodete hoiustamiseks ja transportimiseks kasutatakse jaheruume ja -autosid ning tooted jõuavad kliendini jahutatult.

 

  1. TOOTE HIND JA TASUMINE 

 

  1. Toodete hinnad Selveri Köögis on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
  2. Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Selveri Köögis kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
  3. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda pangalingi kaudu kodulehel või kaupluses koha peal. Juhul, kui klient valib kättesaamise kohaks Selveri Köögi asukoha Taevakivi 7, Tallinn, siis toimub tasumine ainult ettemaksuna.
  4. Juhul, kui juriidilisest isikust klient soovib arvet ostu eest tasumiseks, peab klient valima esmalt makseviisiks „Maksan kohe pangaülekandega…“ ja kontaktandmete sisestamisel märkima „Soovin ettemaksuarvet e-posti teel…“.
  5. Juhul, kui klient valib kojuveo teenuse (s.t ei tule ise tellimusele järele), lisandub müügihinnale kulleri tasu 6 (kuus) eurot.

 

  1. TELLIMUSE KÄTTESAAMINE

 

  1. Tellimuse võib kätte saada:
    1. kõikidest Selveri kaupluste teeninduslettidest. Pagaritooted saab kätte Selveri kaupluste pagaripunktidest;
    2. määratud piirkondades kulleriga kliendi poolt näidatud aadressile;
    3. Selveri Köögi aadressil Taevakivi 7, Tallinn, v.a pagaritooted.
  2. Tellimuse kättesaamine kaupluses
    1. Kaupluses toimub tellimuse väljastamine kõigil nädalapäevadel (v.a 1. jaanuar ja 26. detsember) alates kell 11.00 kuni kaupluse sulgemiseni. 31. detsembril toimub tellimuse väljastamine alates kell 12.00 kuni kaupluse sulgemiseni. Kauplusest väljastamise korral ei lisandu tellimuse hinnale lisatasu.
    2. Tellimus on kaupluses kättesaadav alates tellimusest määratud ajast.
    3. Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja nime või tellimuse kinnituse esitamisel.
    4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse kliendi tellimuse kinnituse andmed ja selle alusel on tellimus kätte saadud.
    5. Müüja hoiab tellimust kuni päeva lõpuni (s.o kuni 22.00).
  3. Tellimuse kättesaamine kulleriga
    1. Müüja pakub kojuveo teenust kulleriga Tallinna ja Tartu linnas ning Tallinna lähiümbruses (ca 10 kilomeetri raadiuses). Kojuveo teenuse kasutamise võimalikkust kontrollib süsteem automaatselt kliendi sisestatud postiindeksi alusel.
    2. Tellimuse kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress.
    3. Kulleriga tellimuse kättesaamisel lisandub kohaletoimetamise tasu 6 (kuus) eurot (sisaldab käibemaksu).
    4. Tellimus toimetatakse määratud aadressile tellimuses määratud ajavahemikul. Liiklusummikutest, ajutistest teesulgudest ja teistest teenusepakkujast mitteolenevatest põhjustest tingituna võib kuller etteteatamata varem jõuda või hilineda kuni 30 minutit.
    5. Klient peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri jõudmisel kliendi asukohta, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud.
    6. Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja.
  4. Tellimuse kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
    1. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida tellimuse vastavust arve-saatelehele.
    2. Kui tellimuse kättesaamisel ilmneb, et tellimuse hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Tellimuse kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
    3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
    4. Selveri Köögi asukoha aadressil Taevakivi 7 Tallinn, saab tellimuse kätte nime ja tellimuse kinnituse alusel. Kaubad väljastatakse koos saatelehega kauba väljastusest.

 

  1. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

 

  1. Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt Selveri Köögis esitatud tellimuse täitmiseks.
  2. Selveri Köögis Partnerkaardi registreerinud klientide isikuandmeid töödeldakse lisaks käesolevatele tingimustele ka vastavalt Partnerprogrammi tingimustele.
  3. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
    1. Selveri Köögis esitatud tellimuse täitmine;
    2. kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;
    3. kliendi päringutele vastamine;
    4. õigustatud huvi;
    5. tarbijaharjumuste uurimine;
    6. müügistatistika koostamine;
    7. Selveri Köögi teenuste haldamine ja arendamine.
  4. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
  5. Selveri Köögist tavakülalisena ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks. Selveri Köögis Partnerkaardi registreerimisel töödeldakse isikuandmeid vastavalt Partnerprogrammi tingimustele.
  6. Selveri Köögist tavakülalisena ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse 3 aastat arvates ostu sooritamisest. Peale nimetatud tähtaja saabumist kustutatakse isikuandmed automaatselt. Selveri Köögis Partnerkaardi registreerimisel säilitakse ostuga seotud Partnerkaardi kasutaja isiku- ja ostuandmeid vastavalt Partnerprogrammi tingimustele.
  7. Kliendil on igal ajal õigus saada Müüjalt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist. Taotlused palume esitada elektrooniliselt Tallinna Kaubamaja Grupi andmekaitsespetsialistile e-posti teel dpo@kaubamaja.ee. Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.
  8. Müüjal on õigus Selveri Köögis registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist. Müüja ei tee profileerimise tulemusel kliendi suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.
  9. Selveri Köögis on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Kulinaaria OÜ. Müüjal on õigus edastada isikuandmeid Selveri Köögi koostööpartneritest volitatud töötlejatele eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta. Selveri Köögi isikuandmete volitatud töötlejad on toodud siin  ning Partnerprogrammi volitatud töötlejad on toodud siin .
  10. Juhul, kui klient leiab, et Selveri Köögi teenuse raames rikutakse isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Tallinna Kaubamaja Grupi andmekaitsespetsialisti poole e-posti teel dpo@kaubamaja.ee, Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

 

  1. KÜPSISTE KASUTAMINE

 

  1. Selveri Köögi veebileht kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.
  2. Selveri Köögi veebilehel kasutatakse järgmisi küpsiseid:
  3. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada veebilehe kasutamist;
  4. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid veebilehel;
  5. esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi;
  6. kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
  7. Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi Selveri Köögi veebileht plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kliendile kättesaadavad.
  8. Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutab Selveri Köögi veebileht piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse Selveri Köögi veebilehe https://tellimine.selver.ee kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.

 

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

 

  1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
  2. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
  3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile tellimused@kulinaariatoit.ee või telefonil 602 4800. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus, toote partii tähis (kõlblik kuni kuupäev tootel) ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  5. Müüja ei vastuta tellimuse mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
  6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Sulge